موقع دعا کردن هردو دست را بالا ببرید

خرید بک لینک

شخصی هنگام دعا کردن یک دستش بلند بود ، با دست دیگرش دکمه اش را می بست.

شب خواب دیده بود که از آن دستش که بالا گرفته بود نور ساطع است ، اما این دستش که مشغول دکمه بستن بوده تاریک

بود !

هنگام دعا هر دو دست را بلند کنید و تا می توانید دست هایتان را دراز کنید ، چون همین دستدراز کردن سبب جاری شدن

اشکتان میشود و خداوند هم دعایتان را اجابت می کند...

<<قسمتی از سخنان آیت الله مجتهدی ره>>

مهدویت...

ما را در سایت مهدویت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 12 ارديبهشت 1399 ساعت: 5:52

صفحه بندی