
شخصی هنگام دعا کردن یک دستش بلند بود ، با دست دیگرش دکمه اش را می بست.
شب خواب دیده بود که از آن دستش که بالا گرفته بود نور ساطع است ، اما این دستش که مشغول دکمه بستن بوده تاریک
بود !
هنگام دعا هر دو دست را بلند کنید و تا می توانید دست هایتان را دراز کنید ، چون همین دستدراز کردن سبب جاری شدن
اشکتان میشود و خداوند هم دعایتان را اجابت می کند...
<<قسمتی از سخنان آیت الله مجتهدی ره>>
مهدویت...ما را در سایت مهدویت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108